Hoera! Ik ben weer "in de lucht!" - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Willeke Zeijlemaker - WaarBenJij.nu Hoera! Ik ben weer "in de lucht!" - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Willeke Zeijlemaker - WaarBenJij.nu

Hoera! Ik ben weer "in de lucht!"

Door: Willeke Zeijlemaker

Blijf op de hoogte en volg Willeke

10 Januari 2013 | Kenia, Mombassa

Lieve, lieve allemaal,
Habari yako nzuri? Gaat het goed met jullie? Ik hoop het.
Assante sana! Heel erg bedankt! Voor al jullie lieve, leuke, meelevende berichtjes. Tranen prikken achter mijn ogen, maar van blijdschap! Ik zit te smilen achter mijn laptop!
Voor nu wil ik laten weten dat het goed gaat en dat ik jullie heel veel te vertellen heb. Alles heb ik in het dagboek dat ik van Yvonne gekregen heb, opgeschreven. Dit is een avondvullende taak! Dus ik zal het één en ander moeten inkorten. Dat is best moeilijk voor mij...
Even laten weten waarom ik zo lang op me heb laten wachten met schrijven...
Eerst was ik uitgelogd en kon niet meer op mijn blog.Weer ingelogd met hulp van Hans. Maar even geen tijd.
Mailen en mail ontvangen kon sowieso al niet. Misschien nu wel .I hope so!
Telefoneren kon ik niet, omdat mijn telefoon dislocked moest worden.
Eenmaal laten doen...simkaart weg.
En een paar dagen terug kon ik safari.com niet meer op het scherm toveren. (d.m.v. een stickey met internet bundels)
Dus helemaal geen contact meer, met niemand.Dat voelt toch wel raar,
zo in het verre Afrika.
Vandaag kwam Peter Ochiel. Hij was de reddende pastor. Wat ben ik blij met hem. Hij heeft alles weer in orde gemaakt.
Vanavond ga ik proberen om een deel van mijn belevenissen op de blog te zetten. Maar neem me niet kwalijk als het anders loopt. Alles op zijn Afrikaans, zullen we maar zeggen.
Hopelijk blijven jullie me volgen!
Heel veel liefs,
Willeke

  • 10 Januari 2013 - 16:59

    Carin Lamers:

    Hoi Willeke,

    Wat een spannende onderneming van je.
    Leuk om je verhalen te blijven volgen.
    Veel geluk en plezier in Kenia.

    Liefs,

    Carin Lamers.

  • 10 Januari 2013 - 17:06

    Mireille:

    Lieve Willeke,

    Wat leuk om al je verhalen te lezen en zo een beetje met je mee te mogen reizen op deze bijzondere trip!!
    Besteed niet teveel van je kostbare tijd aan niet-werkende computers, telefoons, mails, internetbundels, simkaarten etc. etc., want dat is helemaal niet belangrijk op deze prachtige reis :-)
    Maar GENIET.... van deze mooie ervaringen en de andere wereld...
    En kom daarna weer heelhuids met nog meer verhalen terug in ons koude kikkerlandje !!
    Ik ben trots op je !!
    Veel liefs Mireille


  • 10 Januari 2013 - 17:07

    Annelous Zeijlemaker:

    Lieve mam,

    Goed om te horen dat je weer online kan! Verbaasde me al een beetje dat ik niks van je hoorde. Ben erg benieuwd naar hoe je het daar hebt en wat je allemaal mee maakt. Maar rustig aan met schrijven, weet hoe het voelt als er mensen achter je broek aan zitten ;). Alle care mothers hier vinden dat nu je toch in Kenia zit je ook wel even hier langs kan komen, ze willen je graag ontmoeten. Maar denk dat je het daar wel druk genoeg hebt. Heb je ondertussen ook al een lege koffer? Misschien binnenkort weer even skypen :).

    xxx Annelous

  • 10 Januari 2013 - 21:50

    Anneke @Doingoood:

    Hi Willeke! pole pole... this is Africa! Leuk weer van je te horen en ik kijk
    uit naar je verhalen over Blessed Camp. Enjoy!! Lieve groet, Anneke

  • 12 Januari 2013 - 13:54

    Laura:

    Hoi Mam!

    Gelukkig kunnen we weer skypen! Wat is het toch leuk om je verhalen te horen!
    Fijn dat Peter je met je computer kan helpen, dat is wel fijn! Ga je nog een nieuwe simkaart kopen?
    Veel plezier met alle kinderen en mensen daar! Maar dat komt vast goed!

    Veel liefs Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Mombassa

Willeke

Actief sinds 16 Dec. 2012
Verslag gelezen: 2393
Totaal aantal bezoekers 23873

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 06 Februari 2014

Cameroon Limbe Wildlife Centre

01 Januari 2013 - 06 Februari 2013

vrijwilligerswerk Kenia

Landen bezocht: